21 Aralık 2012 Cuma

Mimlendiiim:)

Sevgili Junkhead beni mimlemiş.Kendisine teş.ediyorum.
Konumuz 2012 yılının favori makyaj ürünleri:)
Toplu halde en sevdiğim ürünleri fotografladım fakat Loreal True Match fondötenimi, Cecile pudramı bulamadım. Eşyalarımı  küçücük evimde kaybetmeyi nasıl başarıyorum ben de bilmiyorum:)



Bir de ürünleri gruplandırarak fotografladım.


Göz makyajı ürünlerim:
1. Collezione Crystal Eye Shadow No:8 :
Ayrıntılı yorumu linkte.
Pırıltılı, kolay sürülebilen bir far.
Rengini çook seviyorum.

2.Pastel metallic duo eyeshadow:
Bu farın açık rengini göz pınarlarıma dağıtarak kullanıyorum.
Çok hoş pırıltılar, yansımalar oluşuyor.

3.Oriflame Visions For Your Eyes Only Eye Shadow-Mystic
Rengine bayıldığım mat bir far.Tam bir laci hastası olan ben şuan 2.ürünü kullanıyorum.

4.Avon Supershock Eyeliner - Cobalt
Ayrıntılı olarak postunu yazacağım.Şimdilik şunu diyebilirim'Müthiş'.

5.Avon Glimmerstick Eye Pencil - Twilight Sparkle
Bir ara satıştan kaldırılıp geçen ay tekrar satışa konulduğunda utanmayıp 6 tane aldığım kalem:)

6. Avon Supershock Eyeliner - Black
Cobalt'la beraber anlatılacak.

7.Avon Color Trend Stardust Göz Farı - Gold Fame
Yine göz pınarlarımı aydınlatmak için kullandığım bir far.


Rujlarım:
1. Color Trend Ruj - Flirt
Yenilenen rujları çok sevdiğimi söylemiştim.
Hem uygun fiyatlı, hem yumuşacık. Doğal tonlarda hoş bir ruj.

2.Golden Rose Ruj -
Tam neon ve mat bir turuncu.Neredeyse bitmek üzere.

3.Rimmel Kate Moss Ruj
Fotoda rengi pembe gibi çıkmış.Aslında bordoya yakın bir kırmızı.Vişne çürüğü de diyebiliriz.

4. Color Trend Ruj - Passion
Pembe- mercan bir ruj.Bu aralar hep dudağımda.

5.Deborah Milano Shine Creator Ruj No:07
Kremsi, tatlı mı tatlı bir pembe.


Cecile Sexy Curl Maskara:
Dolgunluk veren güzel bir maskara.

Maybelline NY One by One Volum' Express Maskara:
Şuan en sevdiğim maskaram.Hem dolgunluk veriyor hem de tek tek ayırıyor.

Tam bronz istediğim gibi pırıltılı bir allık.

Sıra geldi mimlemeye.
Ben de Makyaj Fırçam'ı, Denizin Yıldızı'nı, Sevdanın Dünyası'nı ve 7-24 makyaj'ı mimledim.
Tabi yapmak isterlerse:)

1 yorum:

  1. rujların rengi çok guzel, ebdne bakacağım bu renklere =) banada beklerim :)

    YanıtlaSil