3 Mayıs 2013 Cuma

Mim:Çocukken Oynadığımız Oyunlar

Sevgili Hayal@ arkadaşımız beni mimlemiş.Kendisine teşekkür ediyorum.
Konumuz çocukken oynadığımız oyunlar:)

Çocukluğumu doyasıya yaşadığımı söyleyebilirim.Oldukça fazla oyun oynardık ve sokaktan eve girmeyi bilmezdik.Su gibi terler ,üstümüzü değiştirir,gider tekrar oyuna dalardık.Hele o yorulmuş halde çeşmeye ağzımızı dayayıp kana kana su içmemiz gibisi yoktu:)

En sevdiğim oyunlardan biri çizgi oyunuydu.Nam-ı diğer sek sek oyunu.Arkadaşlar çizgilere bassın da yansın diye dua ederdik:)




Diğer oynadığımız oyunsa yakan toptu:) Hele kalabalık oldum mu değmeyin keyfimize..



Yerden yüksek oyununu siz de oynar mıydınız?Biz bayılırdık:)



Renkli istop yine oynarken heyecanlandığım bir oyundu.Şuan öğrencilerime İngilizce olarak oynatıyorum.Renkleri kavramada oldukça iyi oluyor.



Oyunlardan en sevdiklerim böyle.Dokuz taş, saklambaç, kırk haramiler gibi çeşit çeşit oyunlar da oynardık.Şuan hepsi aklıma gelmiyor.

Yüzümde tebessüm oluşturan güzel bir mimdi.
Tekrar teşekkür ediyor,yapmak isteyen herkesi mimliyorum.

2 yorum:

  1. Renkli istop'u ben de çok oynardım. Ne eğlenceli zamanlarmış. Yanıtladığın için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.Keyifle yanıtladım mimi.
      Tekrar teşekkürler:)

      Sil